Re: Pozor na bezdrátové napájecí modulky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 10 11:11:38 CET 2024

Protože "se" diskuze zase rozbila včetně předmětu, sestavil jsem to celé
znova, ať se to dá číst

Nevím jaký je problém k pochopení, když včera oznámím, že 2A verze
nepřežila, že test provedený při odpovídání na mail napsaný dnes, nemůže
obsahovat 2A verzi:-)

Proudové omezení bylo včera 3,5 A, aneb očekával jsem, že 2A verze by
mohla chtít víc. Ve skutečnosti s tou vysokou účinností přenášela
uvedený pidivýkon.

Pak následovalo zkoumání integráčů, ze kterého vyplynulo, že se jedná o
konfiguraci blízkou 12 V a podrobné zkoumání prodejce vedlo k zjištění,
že deklaruje 5-12 V. Pak byl test se zvyšováním napětí, additional
review a druhý mail:-)

Celkový závěr:
Původní pojmenování vlákna je zcela správné, jsou to krámy, pozor na ně:-)

PH