Power banka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 9 19:04:11 CET 2024

No já tomu moc nerozumím.
Tak jsem se ho ptal, jak to teda je.
Prý ti jeho kolegové, co mají zlé páníčky, nemusí hned umřít.
Ale dostanou chorobu Palzheimer, která se pak stále zhoršuje.

Palzheimer, to mi nic neříkalo. Tak jsem se ho zeptal co to je.
Podíval se na mě jako na blba, že nevím něco tak jasného.
Je to prý nemoc Power-Alzheimer, kde si pak baterka pamatuje čím
dál tím míň.

PL