Power banka

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Únor 9 20:35:11 CET 2024

Po pár dnech testování nového mobilu zjišťuji, že jsem si pomohl k novější verzi Android Auto, která s bazmekem z Aliexpressu bude snad fungovat i bezdrátově. Dále jsem si pomohl k NFC, což se hodí, když občas zapomenu na nákup vzít kartu.

Naopak jsem přišel o indikační LED. Mobil má sice OLED, ale z nějakého důvodu zobrazuje oznámení jen 10 s. Druhé mínus je komplikovanější nahrávání hovorů, za což může novější Android a jeho paranoidní ochrana soukromí. Dřív stačilo během hovoru stisknout tlačítko a hovor se nahrál. Nově hlas oznámí protistraně, že je hovor nahráván. Některé aplikace umí oznámen obejít, ale pak často nahrávají protistranu jen přes mikrofon. Další aplikace to umí obejít plnohodnotně, ale zase nemohou staženy přímo z Google Play…

Kdybych instalováním nového mobilu nestrávil několik hodin, tak bych ho snad i vrátil a zůstal u starého…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Friday, February 9, 2024 6:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Power banka

Tak můj mobil Huawei takto žil asi sedm let a nestěžoval si.  Měnil jsem ho jenom kvůli tomu Android Auto, protože do něj jsem musel pořád stahovat  nové verze  z nějakého pofidérního úložiště, protože to oficielně nebylo pro ČR dostupné.  Ten nový Samsung  už má nějaký Android 11 a tam už to Android Auto je součástí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW