Power banka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Únor 9 18:09:40 CET 2024

Tak můj mobil Huawei takto žil asi sedm let a nestěžoval si.  Měnil jsem ho
jenom kvůli tomu Android Auto, protože do něj jsem musel pořád stahovat
nové verze  z nějakého pofidérního úložiště, protože to oficielně nebylo
pro ČR dostupné.  Ten nový Samsung  už má nějaký Android 11 a tam už to
Android Auto je součástí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje