Power banka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 9 17:33:33 CET 2024

Četl jsem tohle vlákno na mobilu.
A protože mám zvědavý mobil, tak on si to se mnou taky čte.

A pak říkal, že je rád, že má za páníčka zrovna mě a ne ty, co tady
píšou, že
strčí mobil na nabíječku na noc (i když je za 1/2 hodiny až hodinu nabitý),
a ještě používají nabíjení do 100%.

Říkal, že si myslí, že by určitě brzo onemocněl.

Ale prodávám jak jsem koupil. Jenom píšu, co říkal on.

PL