Power banka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 9 10:24:59 CET 2024

Mám Pixel, používám to. Často ho odpojím dřív, prootže mě třeba kočka
vzbudí  v 7, místo 7:50 co je budík. Pak je 90 %.
Teda bylo.
Telefon umřel, vyreklamován a novej má to nabíjení ještě adaptivnější,
takže se naučil  že se donabije už před 7.

Počáteční rychlost nabíjení (ukazovaná apkou) je asi 1,2 A.
Když nabíjí normálně, tak podle zp;sobu připojení 1,2-1,5 USB A nebo
bezdrát, 18W zdrojem přes C nabíjí asi 3,5 A, větší jsem nezkoušel.

A zatím jsem na žádném Pixelu neměl to omezení nabíjení, takže jsem
právě využíval toho adaptivního. Tenhle teda má bezdrát, tak zas
nejčastějc jen trochu nabíjím bezdrátem a večer před spaním naopak
odložím vedle:-)

LEDka ani jiné informace o událostech v nepřítomnosti mě netrápí, jenom
málo kdy ho někde nechávám ležet. Navíc mi pořád něco chodí (nejvíc
prudí Bolt, asi nejlepší taxi, ale je suverénně neotravnější, nejenže
apka dělá události, ale jindy zas posílá maily), takže slyším že mi něco
přišlo, ale kašlu na to:-) LEDku bych asi přelepil:-)

PH