BT RX/TX z Hadexu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 7 02:27:35 CET 2024

Ještě doplnění...... teď jsem na to koukal a v telefonu se ten BT "vysílač"
tváří jako náhlavní souprava. Má "SSID" V9 4.2     A když se k tomu
připojím, tak to tam i přesměruje případný hovor, nebo přehrávání muziky.
Neboli ten TX bude normální duplexní HF modul, který možná na sobě někde
bude mít i audio OUT.