BT RX/TX z Hadexu

Středa Únor 7 09:10:22 CET 2024

tak tahle krabička se nechová jako duplexní, TX a RX se volí přepínačem.
Když ho spáruju jako přijímač a přepnu na vysílání, spojení se ztratí.
Jinak je v tom AC21BP0A904, datasheet je nedohledatelný. Takže budu
shánět jinou krabičku. Alza má Sennheiser BT T100 a tam slibujou i
nízkou latenci. Jen je to za úplně jiné peníze.

Anděl