BT RX/TX z Hadexu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 7 02:12:38 CET 2024

Mám podobné, jen mnohem menší a není to BT5.0 ale nějaké  4x. Bylo to v
setu jako BT audio link, uvnitř jsou i malé Li-pol baterie. Měl jsem s tím
nějaký záměr, ale nakonec díky sice malému, ale  slyšitelnému zpoždění toho
zvuku jsem to nepoužil. Nakonec jsem ten TX BT "oholil" a zabudoval do
jednoho hamrádio transceivru a používám to jako bezdrátovou linku pro
spojení audio výstupu s telefonem. Telefony k tomu normálně připojím bez
problému, jen myslím, že to párování nechce žádné heslo jak bývá zvykem.Co
je problém, že některé Android programy na zpracování audio signálu nemají
možnost přepnout vstup na BT. Ale v PC ty možnosti jsou, navíc jde využívat
i různé virtuální audio kabely.