Re: čínský displej

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Únor 3 09:33:47 CET 2024

To je dobrá poznámka!  Je to přesně tak! Někdy ani od jednoho výrobce
nedorazí po čase stejný produkt, ale nějak modifikovaný, okastovaný atd...
 Mám takový zvyk, že když nějaké řešení dotáhnu do konce a je to úspěšně
nasazené, nakoupím pak zboží do zásoby
od stejného prodejce. Je velká pravděpodobnost, že bude stejné kvality jako
to původně objednané, když je to v krátkém časovém horizontu.
To už po nějaké delší  době nemusí platit.
 Ale už jsem taky dojel na kvalitu - vyměňoval jsem 7-segmentové displeje v
průmyslovém zařízení, a protože
originální moduly nebyly nikde k sehnání a servis chtěl za výměnu šesti
sedmisegmentovek úplně nesmyslné peníze, udělal jsem "interface" - takový
mechanický mezixicht,
kam se zasunuly nové dostupné a levné zobrazovače a to celé pak do
původních patic.
 Sada zelených displejů byla OK, ale červené po cca měsíci
přestávaly svítit. Podstatně spadnul jas, evidentní problém těch čínských
7-segmentových jednotek.
Číňan si ale poradil a po čase dodával úplně stejné dispeje s jinými čipy -
ty už neodcházely , ale byly místo ze 2 diod na segment ze tří diod a v
daném zařízení už nefungovaly.
Takže ano, někdy je to sakra loterie, když stejná věc má v průběhu 1 roku 3
různé varianty. Takže pak člověk objednává na zkoušku od různých prodejců,
a když narazí na tu správnou variantu, tak musí nakoupit větší množství do
zásoby. DS v čaji nějaké je, ale nikdo si s tím moc neláme hlavu.