Re: čínský displej

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 3 08:37:15 CET 2024

jen zajimavost na kterou jsem narazil, ARDUINO do prumyslu:
https://www.soselectronic.com/sk/articles/arduino/arduino-opta-mikro-plc-s-funkciami-pre-iot-2929
tak ony jsou ty nakupy u ty ciny hodne ruznorody. neni nakup jako nakup
a urcite lze domyslet kvalitni reseni od overeneho dodavatele/prodejce.
ale pak je tu spousta "loterijnich" produktu, kde nikdy nevite co dorazi
a jestli  to jeste nekdy znovu koupite. a pokud nekdo slepi reseni z
tohoto segmetu, je to proste bida.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65