Re: čínský displej

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 3 14:41:49 CET 2024

Pro někoho je nakupování na Ali asi zábava (aspoň to říkají).
Pro mě je to spíš stres a beru to jako práci.
Protože tam nakupuju tak, že se nejen o daném výrobku, ale i o jeho
prodejci snažím
zjistit maximum. Poctivě čtu recenze a dívám se i do jeho historie
(lze-li to) a do toho,
co prodává jinak. Případně se snažím dané zboží a ideálně i jeho
prodejce najít jinde,
například na eBay. A taky koukám na kvalitu odpovědí na dotazy.

Takže to není zábava a nedělám to nijak moc rád.
Ale výsledkem je, že v naprosté většině případů jsem pak se zbožím
spokojený.

PL