Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pondělí Duben 29 12:39:30 CEST 2024

Dobrý den,

mohu se tedy zeptat na reálné zkušenosti s tiskárnou Kingroon KP3S Pro V2?
Jak to tiskne a jaké jsou dojmy? Případně jinou alternativu?

Momentálně mám starou bowdenovou Zonestar, kde jsem si modifikoval extrudéry
na dual-magnetic, udělal projekt:

https://www.thingiverse.com/thing:2815697

abych mohl tisknout barevně, ale spíš toto řešení využívám tak, že na levé
straně mám trysku 0.25 a vpravo 0.4mm a je to praktičtější, než přehazovat
trysky.

Bowdeny mě točí, prodlužuje se doba tisku kvůli retrakci a i když mám
tiskárnu přišroubovanou a zpevněnou, tak to není ideální, dělá se ghosting a
i když některé výtisky jsou fajn, s jinými bojuju.

Honza

---------- Původní e-mail ----------