Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

petr512 per512 na seznam.cz
Pátek Duben 19 18:37:32 CEST 2024

   Za mě Bambu Lab X1-Carbon Combo 3D Printer + jeden zásobník navíc,
tj. osm špulek k dispozici ihned.
Plus Orca Slicer (aktuálně ve verzi 2.0)
Plus několik různých plechů (několik různých dodavatelů v ČR)
Plus náhradní výměnné nože a "otěrátka" špičky trysky
Plus sada kompletních trysek, průměr 0,4mm 2x
-----
A ještě zbude na spoustu filamentů...

   Začínal jsem před 12-ti lety 3D tisk na tiskárně ze závitových tyčí
na sklo a lepící tyčinku, pak Průša MK2, 2.5, 3 a v okamžiku kdy jsem
byl nalomen na MK4, jsem měl možnost si šáhnout na Bambulab X1C a  bylo
rozhodnuto.
   3/4 roku tiskne a tiskne bez jediného zádrhelu. Je v jiném patře a
"dálkový dozor" přes kameru a aplikaci v telefonu je dobrá vlastnost :-)
Brzy k ní přibude druhá X1C taky ve verzi Combo...
   Tisknu z PLA, PLA+, PETG, ABS, Carbon a další. Výrobci - NoName Čína,
Plasty Mladeč, Prusament.

   Za mě jasná volba.
   Jediný problém byl ze startu, kdy byla vadná dotyková vrstva
displeje, která degradovala do nepoužitelnosti. Díky WiFi přístupu to
vůbec nevadilo a po výměně (vlastníma rukama na stole) nemá žádnou chybu.
   Nejlepší byl druhý tisk - testovací kalibrační kostka, která měla
přesné rozměry ve všech třech osách (mat. PLA+)!
   Odkaz: https://www.thingiverse.com/thing:3032828
--
   Toliko můj názor na volbu 3D tiskárny do 100000 Kč

   Petr