Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Duben 28 12:59:46 CEST 2024

No to je krajní varianta, v běžném rozsahu a když není bílá, tak je
linearita velmi vysoká. Akorát bílý jí maj horší kvůli luminoforu. Ale i
vliv luminoforu je zanedbatelnej proti tomu, že si to voko to
zlogaritmuje:-)

Takže linearita LEDky je drobnej detail, kterej je proti "kolik je k"
zanedbatelnej.

PH