Re: Jas LEDky, aneb k do Weberova-Fechnerova zákona?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 28 12:22:04 CEST 2024

Už sám o sobě předpoklad lineárního vztahu mezi procházejícím proudem a
výstupním světelným výkonem u LED je špatný.  Je třeba vycházet  i z
účinnosti, která je právě hodně závislá na procházej tím proudu. Když jsem
dělal nějaké pokusy s ultra low power napájením LED , vycházelo lépe LED
klíčovat na střídou např.  1:200 než snižovat její pracovní proud.