Z80 konci

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Duben 24 09:16:51 CEST 2024

Zdravím konf.
Protože vlastním učebnici od p.Zajíčka o Z80 z roku 1986, tak, pro zajímavost, přikládám do přílohy dvě stránky :-)

Pavel

> Od: "Miroslav Mraz" <mrazik na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 23.04.2024 20:32
> Předmět: Re: Z80 konci

Tenkrát to spíš bylo nějaké to PDP nebo HP. Nevím jak jinde, ale v téhle
 průkopnické době se koupil "nějaký" počítač a pak se teprve vymýšlelo k
 čemu se vlastně dá použít. Praktické zkušenosti z provozu byly nulové.
 Lidi, co rozhodovali o nákupu byli docela dobrodruzi, většinou tomu
 vůbec nerozuměli a tak se maximálně mohli modlit, aby neskončili v
 kriminále. Za takového stavu věcí si pak mohl programátor dělat v
 pracovní době v podstatě cokoli. Psát hry byl oblíbený a užitečný
 "tréning", který starší kolegové doporučovali.
 Tenkrát jsem si napsal na SMEPu cross-assembler pro 8080 ve fortranu.
 Kdyby to po mně chtěl někdo dneska, tak ho pošlu ke všem čertům.

 Mrazík