Z80 konci

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Duben 23 18:48:05 CEST 2024

Ja jsem mel ZX spectrum doma, ale jenom na nem deti hrali hry. V Basicu
jsem na tom napsal jen par blbosti. V praci jsme si postavili v letech 78 -
79 system se Z80 CP/M , pripojili jsme k tomu nejaky disk velikosti
lednicky, dva flopy 8" , snimac a derovac pasky, monitor s klasnici po
simulovane seriove lince  a jehlickovo tiskarnu. Dokonce jsme tam nejak
meli i vetsi pamet, ktera se nejak pro preklady prepinala. Uz si to
nepamatuju. Delali jme na tom ridici systemy pro textilni stroje. Tenkrat
byl nejak na vsechno cas, hlavne kdyz se usetrily devizy.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 23. 4. 2024 v 18:35 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>