Z80 konci

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Duben 23 20:32:40 CEST 2024

Tenkrát to spíš bylo nějaké to PDP nebo HP. Nevím jak jinde, ale v téhle
průkopnické době se koupil "nějaký" počítač a pak se teprve vymýšlelo k
čemu se vlastně dá použít. Praktické zkušenosti z provozu byly nulové.
Lidi, co rozhodovali o nákupu byli docela dobrodruzi, většinou tomu
vůbec nerozuměli a tak se maximálně mohli modlit, aby neskončili v
kriminále. Za takového stavu věcí si pak mohl programátor dělat v
pracovní době v podstatě cokoli. Psát hry byl oblíbený a užitečný
"tréning", který starší kolegové doporučovali.
Tenkrát jsem si napsal na SMEPu cross-assembler pro 8080 ve fortranu.
Kdyby to po mně chtěl někdo dneska, tak ho pošlu ke všem čertům.

Mrazík