Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 19 23:09:38 CEST 2024

Creality když se to vyladí chodí to dobře.Mám endera 3 pro, Poměrně stará
věc  a je nutné tam udělat ten stolek ze skla, jako příslušenství se to dá
koupit.  Mně se na tom Flashforge vūbec nelíbí ta "jeřábová" konstrukce.
Prostě jenom když to vidím tak bych to nechtěl.   I když tisknout to může
klidně dobře, to se nevylučuje..