Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 19 21:03:12 CEST 2024

Nejsem tiskař a o 3D tisku vím prd.

Můj úhlavní zákazník má v práci nějaký podobný Flashforge. Velký a drahý.
Znám kluky, co tam na tom tisknou. A jejich hodnocení je nepřerušená
řada sprostých slov.
Odchází na tom prý topná tělíska jako na běžicím pásu, občas i celá hlava.
Hlava se prý ucpává a je velmi problematické střídat různé materiály
(filamenty), pokud mají
dost odlišnou teplotu tání. Je tam v té hlavě snad nějaký nedomyšlený
přechod.

A všechno to jsou speciály, nekompatibilní s ničím jiným a pořádně drahé.

Teď to chtějí hodit po psovi a kupují novou tiskárnu, která už zcela
zaručeně nebude Flashforge.

Ale prodávám jak jsem koupil, já osobně s tím zkušenost nemám.
Nicméně ti kluci mají doma své tiskárny, tak asi aspoň něco málo o 3D
tisku ví.

PL