Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Duben 19 18:01:28 CEST 2024

Opensourcové na bázi Creality jsem postupem času všechny zavrhl. Kromě
jiných zavržených samozřejmě

Globálně jsem zavrhl úplně všechny co tlačí vlákno bowdenem.

Nejmíň starostí mám s Flashforge Guider IIs
https://www.flashforgeshop.com/product/flashforge-guider-iis-3d-printer-industrial-grade?cID=37

Je to prostě samý hliníkový odlitek vevnitř a masivní tyče jak na CNC.

Pokud počet nul je správně, tak Creator 3 PRO má horší poměr
starosti/tisk, ikdyž tisk je excelentní, výtisk je až hnusně ve světle
polarizovanej.

Pokud je počet nul špatně, tak ten lepší Kingroon a zavřít ho do
skříňky, je malej, vejde se.
https://kingroon.com/collections/kingroon-3d-printer/products/kingroon-kp3s-pro-v2-with-klipper-firmware?variant=44262963151066

Cívku nedávat nahoru jak to mají nafocené, posílal jsem "ložiskový"
držák nedávno sem.