Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Duben 19 19:19:32 CEST 2024

Za mě taky Průša. V práci mám MK3. Stavěl jsem ji ze stavebnice. Po
sestavení vše OK, už první tisk naprosto bez problémů a od té doby jsem
na ni nemusel sáhnout - jen tisknu a tisknu. Nová MK4 vypadá ještě lépe.
Jistě jsou i další použitelné tiskárny - třeba již zmiňovaný Bambulab
ale ty neznám takže nemohu doporučit ani varovat.

     Martin.