RE: 3D tiskárna, kterou vybrat

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 19 15:45:53 CEST 2024

Za mě Průša MK4.  https://www.prusa3d.com/cs/produkt/original-prusa-mk4-2/

Je to naprosto plug&play, jediné co potřebujete je lahvička propyláku a papírový kapesník nebo kousek toaleťáku na očištění podložky před tiskem. Nahrajete na SD kartu nebo to tam naperete po síti a o víc se nestaráte.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Stehlik
Sent: Friday, April 19, 2024 3:04 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: 3D tiskárna, kterou vybrat

Dobrý den

V práci jsem dostal za úkol vybrat 3D tiskárnu, věděli že mám něco doma tak mi to hodili na hlavu. Jenže doma má nějakou A8, kde si nepřipadám jako "tiskař", ale "ladič". No na doma a občas to nevadí, ale do práce bych raději vybral něco kde nebudu muset "ladit" a obsluha bude tak jednoduchá že se to naučí lidi sami ovládat, potřebuji dělat svoji práci a ne ladit tiskárnu.
Zadání je zhruba cca:

  *   cena do +/- 100000,-
  *   tisk minimálně 200x150x200, více je lépe
  *   celková spolehlivost, opakovatelnost
  *   připojení ethernet
  *   po nahrání podkladů a spuštění tisku tisk bez připojeného PC,
  *   minimální náročnost na spuštění tisku
  *   nízké náklady na servis
  *   dostupnost náhradních dílů, bez nutnosti něco někde vyrábět
  *   umístění na stůl, na vnější rozměry nejsou limity,
  *   umístění v kanceláři/labině, po většinu času bez lidí

Prosím o nějaká doporučení co vybrat a kde koupit.