Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Duben 19 22:08:28 CEST 2024

Poté, co jsem několikrát doloval výtisk skoro hodinu ze super podložky
(pružná se po chvíli prohne do nepoužitelné paraboly, takže nalepená na
hliníku) a její několikeré výněně, jsem přešel na klasické sklo a
tyčinkové lepidlo. A že těch alternativních pokusů bylo...

Takže jsem do drahýho Creatoru 3Pro ve sklenářství pořídil sklo a
lípnull ho na pár místech tmelem na ten hliníkovej kolos.

Sklo je potřeba penetrovat, nechat prostě důkladně vyčištěné a pak
namazané lepidlem topit  na 120 přes víkend.

Jelikož začali do obyč koresu dávat víc glycerínu, aby mohli prodávat
drahou verzi pro 3D tisk, stačí ten glycerín vytřít isopropylem - sprej,
ubrousek, vytřít do téměř přilepení.

Když je vrstva místy moc silná, neumývat to, sjet to plochým nožem tak
aby na skle zůstala matná vrstvička lepidla. Takže jenom trochu.

A pak vysavač.

Nejlepší by byla tiskárna s pásem, ale ty zas jsou jenom bowdenové a
nevím jak by se tomu pásu líbilo ABS, ikdyž papír snese vše.