Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Duben 19 21:01:11 CEST 2024

Myje se to, co sundám z tiskárny po tisku. Tedy tu plotnu na které je
hotový výrobek.
Pokud neměním resin, tak nic jiného se tam nemyje, není co umývat.
Výměna fólie je pochopitelně spojená s vylitím resinu do nějaké nádoby a
vymytím té misky s fóliovým dnem. Ale to člověk zase tak často nedělá.
Já mám tu tiskárnu víc než rok a na začátku jsem tisknul víceméně
nonstop mnoho týdnů a folii jsem zatím měnil jen jednou a to bylo hlavně
kvůli mé chybě (slabé supporty a následně uvolnění jednoho kousku při
tisku a jeho následné zatlačení do folie, kdy došlo k lokální deformaci
folie).

Zdraví PavelK