Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pátek Duben 19 22:26:33 CEST 2024

Moje experimentovani s drzenim na podlozce skoncilo v okamziku, kdy jsem
koupil psprej 3DLAC. Resi vsechny problemy dokonale. Az na tu
texturovanou podlozku co mam ted novou ale to je spis takova zajimavost.
Ale vypada to hezky ;-)
Plechove podlozky na magnetu s ruznym povrchem asi uz nemaji
pouzitelnejsi alternativu.