Re: Bočník a prudké změny proudu

Neděle Duben 14 08:28:38 CEST 2024

Možné vysvětlení? Impulz je tak krátký, že úbytek na indukčnosti je
mnohem větší než na odporu a následně se to špatně vyhodnotí? Problém
pak může být s osciloskopem, kde si pro omezení špičky na začátku
omezíte frekvenční rozsah a osciloskop to dělá softwarově. Tu špičku to
ořízne, ale to na obrazovce nevidíte a pro další výpočet to tam chybí.
Jinak v aplikaci, kde na přesnosti až tak nezáleží, měřím úbytek na
kousku měděné pásoviny a teplotní kompenzaci dělám termistorem. Dosažená
přesnost měření proudu do 200A lepší než 2%.

Anděl