Vnitřní odpor, bylo Re: Bočník a prudké změny proudu

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Duben 14 08:12:34 CEST 2024

Zkusil jsem do programu pro čtení z BMS udělat výpočet vnitřního odporu
podle dU/dI. Samozřejmě při obvyklých proudech FVE, což u mě u článku
LiFePo 205Ah je cca -70A až +60A. Všechny (24 kusů) články vykazují
téměř stejný  vnitřní odpor 0.45mO.

Odpovídá to hodnotám, které jste naměřil Vy?

Má na velikost vnitřního odporu vliv odebíraný/dodávaný proud?

Zjistil jsem že docela významné bylo počlivé odmaštění propojovacích
pásků i svorek článků před sestavením. Jsou i jiné kroky, které je
rozumné udělat?

Martin Záruba