Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podmínky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 12:21:03 CEST 2024

Osobně jsem teda kdysi udělal konvertor assembleru styl x86 na AVR,
protože x86 má jeden mov na všechny kombinace zdroje a cíle přenosů, AVR
má mov, ld, lds, ldd, ldi, ... a úplně stejně je to s add, sub a všema
normálníma věcma. Takže jsem napsal třeba add r15,10 a můj program to
přechroustal do adi r15,10, zatímco třeba add r1,r30 ponechal.

A pak jsem se naučil C...
a od té doby až na pár výjimek se správou paměti velkých ARMů, z asm jen
cli, sei a halt.
Vlastně hned první projekt v C byl předělání cizího asm, aby byl
rychlejší ... a byl, několikařádově:-)

PH