Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podmínky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 12:41:20 CEST 2024

Pokud je čitelnost kódu závislá na speciálním nastavení editoru, nebudou
ho chtít číst ostatní.
Takže jiné barvy nebo písmo ano, jiná klávesnice ano, ale jiná pravidla
zvýraznění určitě ne.

Ta upravená klávesnice je super, jen teda občas napíšu ; místo ů, ale to
nemá vliv na práci lidí u jiných počítačů.

Jo a SHL/SHR je jako rol/ror, ale jestli ANL je &&, co dělá ANR?

Já si teda spíš přetížím & aby adekvátně pracoval s mým objektem, takže
třeba černobílé img1 & img2 vede k obrázku kterej je and těch dvou. Mohl
bych samozřejmě udělat funkci imgAnd(img1, img2), ale pak bych jí taky
musel přetížit, když budu chtít přidat ještě img3 a později ještě
přetížit pro img4:-) Naopak ten & mi stačí dodefinovat jednou a můžu
andovat z kolika obrázků chci.

PH