Re: OT Ako si urobit lepsie C, Was: Sloené podbcOtbmt5

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 11 11:53:57 CEST 2024

No ja zase nechapem, ako moze niekto pokladat pretazovanie operatorov za
dobru vec.

Alebo tu mame takych, co pokladaju Cube/LL za dobry napad, pritom vacsinou
je to len premenovavanie registrov a bitov/poli v nich.

Poznam mnozstvo kodu kde su definovane typy ako BYTE alebo u8.

Asi by som nasiel vela podobnych prikladov.

Vsetci mame nieco.

wek