Podvody na ALI

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 11:17:58 CEST 2024

Zamítnout, dát reject... někdy je to komplikovanější někdy to ten prodejce
zamítne třeba znovu a nabidne dollar jako refund.... Pak jsem do toho vloží
AliExpress... mám vypozorované, že je důležité nějaké video ze kterého je
zřejmé, že to a to zařízení není to co měl poslat,vždycky tam přiložím i
típnutou obrazovku nebo popisek.