Podvody na ALI

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 11:50:03 CEST 2024

Přesně tak.
Když jsem do dispute dal video, jak mačkám vypínač a nic, prodejce
napsal že to mám poslat zpět do Číny. A pak přišlo od Ali, že refund
proveden:-)

To byl Van de Graaf, netočil se a nezačal ani při 5 V místo dvou
tužkovek, jen žral proud. Po tom refundu jsem zkusil 12, pak se roztočil
a jel i na ty tužkový ... jenže stejně nedělal žádný VN. Prostě
dvojnásob pojištěná nefunkčnost:-)

PH