Zamítnout, dát reject... někdy je to komplikovanější někdy to ten prodejce zamítne třeba znovu a nabidne dollar jako refund.... Pak jsem do toho vloží AliExpress... mám vypozorované, že je důležité nějaké video ze kterého je zřejmé, že to a to zařízení není to co měl poslat,vždycky tam přiložím i típnutou obrazovku nebo popisek.<br><br>čtvrtek 11. dubna 2024 AZe <<a href="mailto:aze@seznam.cz">aze@seznam.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Porřebuji poradit. Mám jeden spor s prodejcem, napsal "No refund", a že nesouhlasí atd. Dole jsou pak dvě tlačítka. Vzhledem k mé angličtině nevím jak dál, abych to celé nezrušil.<br>
Accept je souhlas a Reject odmítnutí, čili kdybych potvrdil Accept, souhlasím s jeho odpovědí a spor se ukončí? Podle mého bych měl potvrdit Reject All, ale nejsem si jistý.... vrátit zpět by to nešlo.<br>
aze <br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>