Re: [Mech] Triky na šrouby

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Duben 9 11:40:30 CEST 2024

V neděli jsem se dozvěděl, jaká je životnost předního pláště na
koloběžce (6120 km, ~4násobek zadního), neplánovaně se prošel 10 km
rychlostí skoro 8 a v podnělí jsem měl přesně takovej boj při snaze o
výměnu pláště. V jistý fázi jsem zašel do železářství, kupil inbus 6 ve
verzi na velkou golu a na tu jsem nasadil p;lku trubky od koštěte. Pak
se podařilo:-)

Na závěr jsem se bál to stejně šíleně utáhnout, tak jsem radši použil
modrý lepidlo. Doufám že se časem nedozvím, proč ho číňan použil všude
možně, ale na tenhle šroub ne:-)

PH