RE: [Mech] Triky na šrouby

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Duben 9 12:20:42 CEST 2024

Jediné co mě napadá je nějaký plast v okolí – na to bacha. Je to svině. Třeba PETG umí dost solidně zničit.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: úterý 9. dubna 2024 11:41
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [Mech] Triky na šrouby

V neděli jsem se dozvěděl, jaká je životnost předního pláště na koloběžce (6120 km, ~4násobek zadního), neplánovaně se prošel 10 km rychlostí skoro 8 a v podnělí jsem měl přesně takovej boj při snaze o výměnu pláště. V jistý fázi jsem zašel do železářství, kupil inbus 6 ve verzi na velkou golu a na tu jsem nasadil p;lku trubky od koštěte. Pak se podařilo:-)

Na závěr jsem se bál to stejně šíleně utáhnout, tak jsem radši použil modrý lepidlo. Doufám že se časem nedozvím, proč ho číňan použil všude možně, ale na tenhle šroub ne:-)

PH