RE: [Mech] Triky na šrouby

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Pondělí Duben 8 21:30:34 CEST 2024

Zdar, tam kde nepomohla síla anebo ještě větší síla, pomohl mi vždy rázový utahovák/povolovák, chce to ale kvalitní nástavec který nepruží.
Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Sunday, April 7, 2024 8:29 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [Mech] Triky na šrouby

Zdravím,
Snažím se rozmontovat štěpkovačku od Bosche.
Nůž je k motoru přišroubován 4 šrouby inbus 6. Podle zákonů vesmíru jsem samozřejmě 3 povolil a čtvrtý se ani nehne a už mám strach, že začínám ten şroub ničit. WD a jemné poklepáním kladivem už proběhlo. Co dál? Dusík nemám, plamen bych zvládl, ale ten se podle mého používá na matice, kdežto tady je šroub v bloku kovu.