Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Září 16 12:26:28 CEST 2023

Tak ještě pár fotek elektroniky. Jeden reflektor byl vadný, tak jsem ho
kuchnul:

https://photos.app.goo.gl/22P5K1ZyPzAEEa8K7

Dost mě překvapila odolnost toho skla a hliníkového krytu. Bez totální
destrukce hrubou silou je elektronika absolutně nedostupná. Škoda, stačilo
by přidat kondík a bylo by po flikru :-(.

HP