Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

burdal1 burdal1 na post.cz
Sobota Září 16 12:37:48 CEST 2023

Dobry den, to bude takovy ten driver, co postupne pripina sekce ledek podle okamzite hodnoty napeti v sinusovce, ne? Tam by kondik asi nestacil.LB
-------- Původní zpráva --------Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz> Datum: 16.09.23  12:30  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel Tak ještě pár fotek elektroniky. Jeden reflektor byl vadný, tak jsem ho kuchnul:https://photos.app.goo.gl/22P5K1ZyPzAEEa8K7Dost mě překvapila odolnost toho skla a hliníkového krytu. Bez totální destrukce hrubou silou je elektronika absolutně nedostupná. Škoda, stačilo by přidat kondík a bylo by po flikru :-(.HPso 16. 9. 2023 v 12:06 odesílatel ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:uz to vidim "normalne" diky :-)
z hlediska zdravi urcite neporadim, ale mam tady koupene nejake levne
led_halogeny a minimalne jeden si nepravidelne jednou za cas zamrka, ze
to proste vidim a leknu se co se deje. mozna je vadnej, nebo proste
levna cina, ale koupena u nas.
pokud je tam napis "filips" , tak bych veril , ze je to ok. stejne tak
pokud by tam byl jinej mega_vyrobce svetlo_techniky osram atd.
trochu se vratim k tak jasne vymene zarivek za led. vymenil jsem neco v
dilne za led zarovky a pak venku par techto led halogenu. cena porizeni
byla zanedbatelna proti led zarivkam. ale svetlo neni tak pekne
rozptylene a pokud se clovek treba do toho halogenu omylem koukne, je to
masakr.
t.