Re: Akceptovatelný flikr u LED svítidel

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Září 16 12:06:32 CEST 2023

uz to vidim "normalne" diky :-)
z hlediska zdravi urcite neporadim, ale mam tady koupene nejake levne
led_halogeny a minimalne jeden si nepravidelne jednou za cas zamrka, ze
to proste vidim a leknu se co se deje. mozna je vadnej, nebo proste
levna cina, ale koupena u nas.
pokud je tam napis "filips" , tak bych veril , ze je to ok. stejne tak
pokud by tam byl jinej mega_vyrobce svetlo_techniky osram atd.
trochu se vratim k tak jasne vymene zarivek za led. vymenil jsem neco v
dilne za led zarovky a pak venku par techto led halogenu. cena porizeni
byla zanedbatelna proti led zarivkam. ale svetlo neni tak pekne
rozptylene a pokud se clovek treba do toho halogenu omylem koukne, je to
masakr.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65