Re: [OT] Požár domácí baterky a bateriová chemie

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Září 3 07:47:19 CEST 2023

Celá koloběžka je příliš komplexní problém.
LiPol pytlík se dá zapálit přepíjením .5C
Co zkusit ten pytlík umístit do ochrané atmosféry (větší plastový pytel s CO2) a zkusit co to udělá. Třeba se lipol jen provaří, odhalí se kovové Lithium ale hořet to nezačne?
Lubor