Re: [OT] Požár domácí baterky a bateriová chemie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Září 4 10:42:28 CEST 2023

Jenže cílem testu je podrobněji zjistit, co se děje při požáru
koloběžky. Jestli a za jak dlouho zapálí nábytek, jak moc vybouchne
pneumatika, jestli a jak daleko z ní budou lítat hořící články, jak
dlouho po prvních audiovizuálních efektech už není radno se přibližovat, ...

Samozřejmě by bylo nejlepší udělat testů více, aby byla relevantní
statistika:-)
Ale to už by chtělo sponzora, mimo jiné i na dekontaminaci louky.

PH