RE: OT Bezdušové pneumatiky
Zdenek
zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 22 08:12:35 CEST 2023
Chápete to dobře, ale zrovna tento tmel je nějaký neznámý. Seřazením podle Oblíbenosti najdete lepší.
Pokud v ráfku nejsou díry, nepotřebujete pásku.
Nemá smysl sem kopírovat obsah bike-fora. Fakt si tom nejdříve něco přečtěte, ať víte, co čeho jdete. Má to i nevýhody. Třeba téměř nutnost nahazovat plášť kompresorem, jak jsem psal už v první odpovědi. Případně bombičkou, pokud při defektu spadnou patky pláště z ráfku. Na YT je spousta videí s postupem nahození pláště.
Naštěstí je i cesta zpět. Jen pak budete mít všechno zaplácané od tmelu…
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Sunday, October 22, 2023 2:03 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Bezdušové pneumatiky
Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)
Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:
1. ventilek
https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70
2. těsnící kapalinu
https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166
3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém balení
Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u tý kapaliny napsanej:
"nafoukněte ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný tlak."
----
A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a zkusím bezdušové řešení:-)
Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z toho nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?
PH
Dne 21.10.2023 v 23:43 Pavel Hudeček napsal(a):
A ta páska, předpokládám, souvisí s drátama v klasickým kole. U mě je ráfek odlitek z hliníku, plynule navazující na stator motoru. A jedinou díru má na ventilek. Pásku tam žádnou nemám.
PH
Dne 21.10.2023 v 23:00 René Damek napsal(a):
Prolezte bike-forum.cz, tam je informací mraky. Ve zkratce je třeba bezdušový ráfek, bezdušový plášť, páska na ráfek (je jiná než na duše), ventilek, tmel. Nevím proč by se měl převrtávat ráfek.
Jako hlavní výhoda se udává možnost foukat nižší tlaky, jednoduché vyřešení malých defektů, nemožnost cvaknout duši.
Já jezdím silničku a přešel jsem na bezduše kvůli těm drobným defektům, na větší se vozí knoty. Prostě dofouknu a jedu dál.
RD
so 21. 10. 2023 v 20:24 odesílatel Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napsal:
Dobrý den všem,
Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm napsáno "tubeless".
Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši,
ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych přešel na bezdušové
použití toho pláště:-)
Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak
jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a
k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:
https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125
Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.
Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?
To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek a do díry dá nějakej
ventilek se špuntíkem co tam pasuje?
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20231022/2d53ec0d/attachment.htm>
Další informace o konferenci Hw-list