Re: OT Bezdušové pneumatiky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 22 02:02:47 CEST 2023

Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)
Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:

1. ventilek
https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70
2. těsnící kapalinu
https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166
3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém balení

Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u tý
kapaliny napsanej:
"nafoukněte ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte
ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný tlak."

----
A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a zkusím
bezdušové řešení:-)

Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z toho
nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?

PH