<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)<br>
    Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:<br>
    <br>
    1. ventilek<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70">https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70</a><br>
    2. těsnící kapalinu<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166">https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166</a><br>
    3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém
    balení<br>
    <br>
    Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u
    tý kapaliny napsanej:<br>
    "<span
style="color: rgb(89, 88, 85); font-family: Inter, sans-serif; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; background-color: rgb(255, 255, 255); text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; display: inline !important; float: none;">nafoukněte
      ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte
      ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný
      tlak."</span><br>
    <br>
    ----<br>
    A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a
    zkusím bezdušové řešení:-)<br>
    <br>
    Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z
    toho nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 23:43 Pavel Hudeček
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:33ff45b2-0d28-4b2e-9a93-f4bb9e83f132@seznam.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      A ta páska, předpokládám, souvisí s drátama v klasickým kole. U mě
      je ráfek odlitek z hliníku, plynule navazující na stator motoru. A
      jedinou díru má na ventilek. Pásku tam žádnou nemám.<br>
      <br>
      PH<br>
      <br>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 23:00 René Damek
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
cite="mid:CAEysCS+fqA63SWXhyKbFDM9bSOvpDOusUitHj0pmL8sm=4LFpw@mail.gmail.com">
        <meta http-equiv="content-type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        <div dir="ltr">
          <div dir="ltr">Prolezte <a href="http://bike-forum.cz"
              moz-do-not-send="true">bike-forum.cz</a>, tam je informací
            mraky. Ve zkratce je třeba bezdušový ráfek, bezdušový plášť,
            páska na ráfek (je jiná než na duše), ventilek, tmel. Nevím
            proč by se měl převrtávat ráfek.
            <div>Jako hlavní výhoda se udává možnost foukat nižší tlaky,
              jednoduché vyřešení malých defektů, nemožnost cvaknout
              duši.</div>
            <div>Já jezdím silničku a přešel jsem na bezduše kvůli těm
              drobným defektům, na větší se vozí knoty. Prostě
              dofouknu a jedu dál. </div>
            <div>RD</div>
            <div> </div>
          </div>
          <br>
          <div class="gmail_quote">
            <div dir="ltr" class="gmail_attr">so 21. 10. 2023 v 20:24
              odesílatel Pavel Hudeček <<a
                href="mailto:edizon@seznam.cz" moz-do-not-send="true"
                class="moz-txt-link-freetext">edizon@seznam.cz</a>>
              napsal:<br>
            </div>
            <blockquote class="gmail_quote"
style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Dobrý
              den všem,<br>
              Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm napsáno
              "tubeless". <br>
              Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v něm
              teda mám duši, <br>
              ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych přešel
              na bezdušové <br>
              použití toho pláště:-)<br>
              <br>
              Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co je tam
              napsaný, tak <br>
              jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125 tubeless"
              zas samý plný a <br>
              k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:<br>
              <a
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
                rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true"
                class="moz-txt-link-freetext">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a><br>
              Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.<br>
              <br>
              Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?<br>
              <br>
              To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek a do
              díry dá nějakej <br>
              ventilek se špuntíkem co tam pasuje?<br>
            </blockquote>
          </div>
        </div>
      </blockquote>
    </blockquote>
  </body>
</html>