<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Tahoma;
panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy17
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=CS link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Chápete to dobře, ale zrovna tento tmel je nějaký neznámý. Seřazením podle Oblíbenosti najdete lepší.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Pokud v ráfku nejsou díry, nepotřebujete pásku.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Nemá smysl sem kopírovat obsah bike-fora. Fakt si tom nejdříve něco přečtěte, ať víte, co čeho jdete. Má to i nevýhody. Třeba téměř nutnost nahazovat plášť kompresorem, jak jsem psal už v první odpovědi. Případně bombičkou, pokud při defektu spadnou patky pláště z ráfku. Na YT je spousta videí s postupem nahození pláště.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Naštěstí je i cesta zpět. Jen pak budete mít všechno zaplácané od tmelu…<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><div><div style='border:none;border-top:solid #B5C4DF 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'>From:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Pavel Hudeček<br><b>Sent:</b> Sunday, October 22, 2023 2:03 AM<br><b>To:</b> hw-list@list.hw.cz<br><b>Subject:</b> Re: OT Bezdušové pneumatiky<o:p></o:p></span></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'>Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)<br>Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:<br><br>1. ventilek<br><a href="https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70">https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70</a><br>2. těsnící kapalinu<br><a href="https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166">https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166</a><br>3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém balení<br><br>Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u tý kapaliny napsanej:<br>"<span style='font-size:11.5pt;font-family:"Arial","sans-serif";color:#595855;background:white'>nafoukněte ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný tlak."</span><br><br>----<br>A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a zkusím bezdušové řešení:-)<br><br>Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z toho nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?<br><br>PH<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 21.10.2023 v 23:43 Pavel Hudeček napsal(a):<o:p></o:p></p></div><blockquote style='margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt'><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'>A ta páska, předpokládám, souvisí s drátama v klasickým kole. U mě je ráfek odlitek z hliníku, plynule navazující na stator motoru. A jedinou díru má na ventilek. Pásku tam žádnou nemám.<br><br>PH<o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal>Dne 21.10.2023 v 23:00 René Damek napsal(a):<o:p></o:p></p></div><blockquote style='margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt'><div><div><p class=MsoNormal>Prolezte <a href="http://bike-forum.cz">bike-forum.cz</a>, tam je informací mraky. Ve zkratce je třeba bezdušový ráfek, bezdušový plášť, páska na ráfek (je jiná než na duše), ventilek, tmel. Nevím proč by se měl převrtávat ráfek. <o:p></o:p></p><div><p class=MsoNormal>Jako hlavní výhoda se udává možnost foukat nižší tlaky, jednoduché vyřešení malých defektů, nemožnost cvaknout duši.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Já jezdím silničku a přešel jsem na bezduše kvůli těm drobným defektům, na větší se vozí knoty. Prostě dofouknu a jedu dál. <o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>RD<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal> <o:p></o:p></p></div></div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><p class=MsoNormal>so 21. 10. 2023 v 20:24 odesílatel Pavel Hudeček <<a href="mailto:edizon@seznam.cz">edizon@seznam.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p></div><blockquote style='border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm'><p class=MsoNormal>Dobrý den všem,<br>Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm napsáno "tubeless". <br>Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši, <br>ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych přešel na bezdušové <br>použití toho pláště:-)<br><br>Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak <br>jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a <br>k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:<br><a href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125" target="_blank">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a><br>Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.<br><br>Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?<br><br>To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek a do díry dá nějakej <br>ventilek se špuntíkem co tam pasuje?<o:p></o:p></p></blockquote></div></div></blockquote></blockquote></div></body></html>