Re: OT Bezdušové pneumatiky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 21 23:28:46 CEST 2023

No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak předpokládám, že těma
škrábancema by to unikalo, tak mě napadlo lepit. A jak jsem se tu
dozvěděl, tak jsou na to nějaký tmely.

Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta, to si budu muset
ještě rozmyslet.

Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání kola a to je zásadní
výhoda:-)
To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí se dávat pozor na
kabel. A na předním mám pořád původní duši i plášť, jenom jsem jednou
trochu dofukoval v zimě.
Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo tak, že není
potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se začnou v duších dělat díry pořád
dokola. Nepomůže ani sundat plášť a důkladně vyčistit. Teď bylo
zajímavý, že ty díry se dělaly na boku a vlastně celý boky duše byly
nějaký odřený.

Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se zalepí nějakým
sprejem. Nebo ne?

PH