<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak předpokládám, že těma
škrábancema by to unikalo, tak mě napadlo lepit. A jak jsem se tu
dozvěděl, tak jsou na to nějaký tmely.<br>
<br>
Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta, to si budu
muset ještě rozmyslet.<br>
<br>
Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání kola a to je
zásadní výhoda:-)<br>
To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí se dávat pozor
na kabel. A na předním mám pořád původní duši i plášť, jenom jsem
jednou trochu dofukoval v zimě.<br>
Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo tak, že není
potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se začnou v duších dělat díry
pořád dokola. Nepomůže ani sundat plášť a důkladně vyčistit. Teď
bylo zajímavý, že ty díry se dělaly na boku a vlastně celý boky duše
byly nějaký odřený.<br>
<br>
Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se zalepí nějakým
sprejem. Nebo ne?<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 22:11 Ales Filip
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:18b53dd0a88.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div dir="auto">
<div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto">
Dobrý den,
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
</div>
</div>
<div dir="auto">Ano, díra pro ventilek se převrtá na větší
průměr, a vsadí se tam ventilek. Plášť není potřeba nijak
lepit, měl by tesnit stejně jako plášť na autě.</div>
<div dir="auto">Ale reálně nevidím žádnou výhodu. Když píchnu,
tak vyměním duši, (většinou to nestojí za to to lepit, v číně
stojí pár korun), a jezdím dál. Když píchnete bezdušový
plášť, tak ho buď budete muset opravit, nebo tam dát duši.
Ale vzhledem ke zvětšené díře v ráfku se vám brzo urve. ;-)</div>
<div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">S pozdravem,</div>
<div dir="auto">-- </div>
<div dir="auto"> Ales Filip</div>
<div dir="auto"> Kutna Hora</div>
<div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
href="http://xanadu.khnet.info/"
style="font-size: 12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
</div>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div id="aqm-original" style="color: black;">
<div dir="auto">Dne 21. října 2023 20:24:45 Pavel Hudeček
<a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:edizon@seznam.cz"><edizon@seznam.cz></a> napsal:</div>
<div><br>
</div>
<blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
<div dir="auto">Dobrý den všem,</div>
<div dir="auto">Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na
něm napsáno "tubeless". </div>
<div dir="auto">Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití.
Teď v něm teda mám duši, </div>
<div dir="auto">ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že
bych přešel na bezdušové </div>
<div dir="auto">použití toho pláště:-)</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">Když jsem gůglil označení "ht001-05
tubeless" co je tam napsaný, tak </div>
<div dir="auto">jsem nic použitelného nenašel. A na
"10x2.125 tubeless" zas samý plný a </div>
<div dir="auto">k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:</div>
<div dir="auto"><a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a></div>
<div dir="auto">Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">Takže otázka je, jak se to bezdušově
používá?</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na
ráfek a do díry dá nějakej </div>
<div dir="auto">ventilek se špuntíkem co tam pasuje?</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote>
</body>
</html>