Re: OT Bezdušové pneumatiky

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Sobota Říjen 21 22:11:17 CEST 2023

Dobrý den,

Ano, díra pro ventilek se převrtá na větší průměr,  a vsadí se tam
ventilek. Plášť není potřeba nijak lepit, měl by tesnit stejně jako plášť
na autě.
Ale reálně nevidím žádnou výhodu. Když píchnu, tak vyměním duši, (většinou
to nestojí za to to lepit, v číně stojí pár korun), a jezdím dál.  Když
píchnete bezdušový plášť,  tak ho buď budete muset opravit, nebo tam dát
duši.  Ale vzhledem ke zvětšené díře v ráfku se vám brzo urve. ;-)

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora